Söndag kväll - Lite tråkiga listor

5 sanningar om mig själv:

1. Jag har varit kär i min pojkvän sen första dagen på gymnasium. Alltså sen vi träffades
första gången <3

2. Jag leker att jag rider lektion för någon varje gång jag rider Ghost.

3. Jag har sett min ponny Bugsy flera gånger i stallet i Vigelsjö fast han är inte lever längre :'(

4. Jag drömmer saker och sedan händer de på riktigt. Jätte läskigt ibland :S

5. Min drömstad är Hollywood <3

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Att man kan gilla att misshandla djur?
2. Man gillar att ha sex med djur?
3. Man tycker om att äta och sedan spy?

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
1. Kläder
2. Glas
3. Nagellack

Tre saker jag gör just nu:
1. Beställer hem kläder från Nellys REA
2. Bloggar?
3. Ligger i sängen

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Gifta mig
2. Skaffa barn
3. Åka till Hollywoos

Tre saker jag kan:
1. Rida häst
2. Läsa
3. Göra en sida på Rubriks kub :D

Tre saker jag inte kan:
1. Ta det lugnt
2. Hjula
3. Dyka

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Dont have sex, because you will get pregnant and die
2. Lev livet som om du skulle dö imorgon
3. Rid alltid med hjälm

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Flytande engelska
2. Passage med häst
3. Piaff med häst

Tre favoriträtter:
1. Pasta med räckor och kräftstjärtar
2. Grillat med beasås
3. Korv med bröd





Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

tack:D de gör hon faktiskt!

2010-07-05 @ 11:00:58
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0