Söndag kväll - Helgen är slut

Hejhej! Dålig uppdatering jag vet! Men de är bara för jag inte orkat suttit vid datorn, har inte orkat med någonting nästan man smälter ju bara man gör något i den här värmen!

I fredags jobbade jag och hade värsta tur för jag fick sluta vid 13. Hämtade ut ett paket på posten från Nelly.com (döör vilka fina kläder jag beställt :) speciellt klänningen) Åkte till stallet och red Ghost. När de är så här varmt får vi verkligen tacka att vigelsjö har ett svalt och nästan kallt ridhus. Inte många ridhus som är byggda på de viset att de verkligen håller värmen ute helt utan fläktar. Så jag red väll 30min. Ghost var riktigt fin och bråkade ingenting med mig :D

Sedan åkte jag och Andreas och handla när jag kommit hem från stallet och Andreas slutat jobba! Haha han fick jobba till 16 istället ;)  de gäller att ha lite tuur! Mkt folk på flygis och man tröttnar ju på att gå i den där affären eftersom jag är där varje dag eftersom de är där man handlar åt brukarna när man jobbar ;)

Kom hem till mamma och åt skaldjurspasta så underbart gott <3 avslutade med massa massa godis och en riktigt bra film :D

På lördagen var de varmt så direkt efter frukost gick Andreas och jag ner till stranden vid mammas landställe. Första gången jag badade där fast vi bott där i 2år. Varit lite bekväm och badat nere i viken där de inte finns några folk (folkskygg, jag vet) vattnet var riktigt skönt och botten var jätte skön att gå på.

Sedan när vi badat och solat klart gick vi hem och fikade lite. Duschade och böt om. Stallfest :D Vi grillade lite och var sociala. Fick paket av styrelsen ett överlevnadskit! Jossan var jätte nyfiken vad jag skulle få ;) haha...

Senare åkte vi till Bella och drack lite vin och cider! Pratade med väddöborna. Träffade Jennifer från RHS-klassen. Bestämde med Bella när vi ska åka på kryssning! Så nu hoppas jag alla kan <3 En riktigt sista natten med gänget kryssning!!!

När vi kom hem åt vi ostbågar och drack vatten. Somande som en stock på soffan!

Idag vaknade i Andreas armar och de var varmmmmt! Vi städade upp lite i lägenheten. Åkte och handlade. Sedan åkte vi hem till honom och spelade lite tennis i solen! Så nu har man en fin och jämn bränna! Sen nu ikväll har jag jobbat i stallet och ridit en sväng med Ghost.

Nu ska jag duscha och ta bort nagellack. Jobba imorgon och 4dagar framåt!


kryssning, kryssning <3 btw Mickis se ut som Gollum :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0