Onsdag kväll - Hade en ledig dag idag!

Vilket var skönt... Vaknade i Andreas armar och där ville man ju stanna <3 Hade dock en extrem irriterande huvudvärk så jag tog ut lite ilska på stakars Andreas imorse <3 stackarn...

Men iallafall när jag fått frukost  och ipren var jag en lite trevligare flickvän! Vi åkte till Lunda och bada och stekte. Innan hämtade vi ut Ghost ägarbevis så nu är jag ägare på honom :D Haha lite efter då vi köpte honom i julas menmen...

Senare ikväll red jag Ghost en stund i ridhuset faktist! Så mkt svalare där än ute och inga insekter. Red ca 30min lösgörande arbete. Mkt tempoväxlingar i olika gångarter också skänkelvikning. Sedan åkte jag och pappa och böt bil med min faster. Drack lite kaffe och småpratade.

Nu kollar jag på ett sjukt progtam på 5:an om polygrami vilket rätt och slätt betyder. 1 man många fruar som bor tillsamans med många många många barn ungefär 10st/fru :O.


Lillepuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0