Måndag kväll - Tequila på en måndag?

Hallå!!!!!!

Idag har jag jobbat och jag hade de kul idag på jobbet och vääldigt lättsamt :D Tiden gick liksom fort och whoom så hade jag slutat. Blev upp plockad av farfar på vägen hem och vi hämtade upp farmor och Oscar och åkte ut till min kusin som fyller 22år idag whopwhop :D

Åt goooooood tårta och kakor. Grillat till middag, mums ;D Drack tequila med farmor och faster i köket :O På en måndag och jag som ska jobba imorgon!!! Lite white trash varning på mig men va faan!

Överaskades när jag kom hem att Andreas köpt bil :D Audin vi kollade på igår! Så vi åkte en sväng med den! Saknar honom som sjutton just nu <3 men imorgon ska vi sova. Ledig dag på onsdag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0