Måndag kväll - Kärlek är ingenting för mesar

Men den här dagen kanske behövdes så vi inte tröttar ut varandra? Haha vet inte hur länge sedan de var vi inte sågs på en hel dag? Läänge sedan iallafall. Aja bra träning inför Gotland :O USCH men jag vill verkligen åka :D

Jag fattar inte på mig par som kan vara 24/7 måste vara riktigt påfrestande. Men vissa klarar av att vara med samma människa hela tiden. Jag är sån som måste få vara ifred några timmar om dagen annars får jag riktiga ryck och anfall blir
galet otrevlig också  haha låter helt sjukt. Men sån är jag. Därför är de skönt att få vara ifred på kvällarna lite :D Bara vara i stallet och mysa med Ghost. Han säger inte emot eller förstör planeringar! Han bara finns där <3

Eller bara ligga här i sängen och blogga. Det kan man inte göra när man har någon man måste vara social med!

Fast de är bra nu när vi jobbar på olika jobb och ses på kvällarna. För när vi gick i samma klass och verkligen va med varandra hela dagen i skolan och sedan efter skolan dog man ju typ :O Så nu är de faktist mysigt att bara ses på kvällen
och de blir bonus om man får sova med varandra :D Haha jaja jag bara babblar på!

Men iallafall de var hemskt att inte få träffa sin pojkvän idag så nu vet ni de!

Red inte Ghost idag som sagt. Han fick bara lite borstning och ompyssling. När de är över 30grader känns de inte så schyst att anstränga honom. Han har säkert haft jobbigt i hagen med alla insekter och värme + att stackarn måste gå med UV-täcke som värmer rätt bra om solen ligger på. Aja han tyckte de var skönt att stå i uteboxen och vila lite. Iof jag red upp och ner till hagen men de tålde han ;)

Hoppas tempraturen sjunker lite iaf så jag kan rida en sväng imorgon :D


Puss och godnatt!



Det skulle varit gott med glass idag :D Eller hur Jossi??

Kommentarer
Postat av: jossan

hehe jag har ätit ett paket glassbåtar idag ;)

2010-07-12 @ 23:24:14
URL: http://josephinenilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0