Måndag eftermiddag- Never give up!

Never give up är verkligen någonting jag kommer få tänka på när jag åker till Gotland. Jag ska fan ta till mig allting jag lär mig och om jag får negativ kritik ska jag ta de på allvar och verkligen förbättra mig. När jag kommer hem blir de gård om jag fortfarande vill förverkliga min dröm om "Gentlewinds ridcenter" ritningarna är klara för stallbyggnaden så får mamma sköta boningshuset!

Det värsta är att jag har en pojkvän okej det är inte "värsta" utan det är de är han som kommer göra att jag hela tiden vill hemhemhem men Never give up hoppas jag kommer stoppa mig. Ska fan tatuera in de i hjärnan eller ngt!

Stötta mig nu kära bloggläsare för snart åker jag till Gotland!!!


Tur att min snuttegubbeplutt Ghost följer med <3 Fetrumpa jag hade i höstast :O

Kommentarer
Postat av: Gaia

what a beautiful blog!

take a look of mine: www.iconadeironchi.wordpress.com

click on "follow this blog"(in pink colour) and rest in contact ;)



italian equitation

2010-07-14 @ 10:20:09
URL: http://iconadeironchi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0