Torsdag morgon

Hallå där! Hade sovmorgon imorse och fick sova enda till 8, skööönt! Fast jag blev väckt runt halv 8 när Andreas hade vaknat och skickat iväg ett godmorgon sms <3 Men somnade ju om såklart efter det!

Åt lite frukost och fixade mig, har faktist lockat håret idag så vi får se hur länge lockarna håller sig idag! Har bara en lektion psykologi och vi ska bara ha betygsamtal, sedan ska jag och Stefanie göra klart lite hälsopedagogik rester. Imorgon ska vi till ungdomsmottagningen med den kursen, kul?

Efter att jag och Stefanie är klara med de där ska jag åka till stallet och rida Ghost, sedan hem snabbt och gå ut med Oscar så inte han blir ensam för länge (max 6timmar är de lag på). Sedan kommer Andreas när han tränat klart och då ska vi göra pannkakor :D Gott!!!

Ne nu ska jag borsta tänderna och sedan gå en promenad med Oscar innan jag sticker till skolan.

Ha de gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0