Tisdag kväll

Jävla bajs transport!  Elen ville inte fungera på transporten idag när vi skulle åka för någon grej som fryst gick av när mamma kopplade, så ingen hoppträning idag :( Stackars Ghost som får stå 3dagar i rad nu, som tur är ska mamma försöka tömköra honom imorgon så han iallafall får lite rörelser.

Men Andreas kom till mig och gjorde sällskap ikväll, vi åt lite godis och myste, men nu har han åkt igen, skola imorgon :( fast bara en lektion så jag överlever.

Imorgon blir det även kryssning de ska bli väldigt trevligt, hoppas bara på att jag inte har min besvärliga hosta  kvar jag lär ju annarsvara rätt körd imorgon, ligga i hytten och äta choklad typ.

Nu ska jag duscha sedan blir de till att sova




Kommentarer
Postat av: Gabbi

men ofta ligga i hytten! ;O hähä vi kmr ha super sköjj jöh!:D <3

2010-01-26 @ 22:35:56
URL: http://dumpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0