Tisdag förmiddag

Mitt huvud hänger inte med på nya schemat. Tror att de är onsdag men de är ju bara tisdag. Tur för mig annars skulle jag ju ha missat Saras hoppträning som är idag eftersom de är tisdag :D

Ha sovit ute hos mamma inatt så tog 10.30 bussen in, var väll i Norrtälje 15min senare, stannade vid flygis och växklade in min småpengarburk och fick massa extra pengar! Gött, fick ju lön igår också så nu har man lite mer pengar på kontot, jippie!

Just nu ser min dag ut på detta viset:
Ska luncha med pojkvännen nu när han slutar sin lektion, sedan har jag dubbel lektion i religon B och sedan dubbel lektion i svenska C. Yeah! Första och enda Ckurs jag läser, hoppas de blir bra, har ju alltid tyckt om svenska som ämne, förutom första terminen i 2:an på ENGY när vi hade Johan, han var inte great :'(

Efter skolan blir de till att äta middag i stallet och göra iordning Ghost för att sedan åka till Rådmansö och hoppträna för Sara, som jag har saknat dessa träningar alltså!

Ni får ha de så bra, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0