Tisdag eftermiddag

Sitter i skolan och väntar på att sluta, eller vi kan säga att vi redan har slutat, min analysmodell är klar ska bara få ihop något arbete på den nu innan nästa vecka! Betygen sätts nästa fredag så detta arbete måste bli jätte bra!!!

Har typ haft sjukt jobbigt dom senaste dagarna med att sakna Andreas, de blir inte heller bättre när man ser hånglande par överallt! miss u <3<3<3

Ikväll blir de plugg och imorgon är jag ledig då ska jag plugga lite till och hoppas på att bli klar med 2 av 5 arbeten. Känner mig lite blek också så funtar på att köpa den bästa BUSen som finns och bara pressa BUS enda till Andreas kommer hem! Bara jag inte tappar tålamodet jag brukar göra när jag använder de, väldigt lätt att få fläckar!

Snart hoppas jag min mor kommer så jag kan åka hem och plugga galet, funderar även på att fråga mamma och jag får ringa Andreas ikväll (lär ju kosta en del), detta är hemskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0