Söndag morgon

Idag vaknade jag innan klockan ringde och jag var pigg :D Herregu trodde jag skulle göra som jag brukar snooza bort hela söndagsmorgonen, okej de kanske inte är lika mysigt när inte pojkvännen är med men de är alltid skönt att sova, man får liksom inte göra de på vardagarna nästan, eller jo om man har lika softish schema som jag :D

Imorgon är jag faktist ledig eftersom kurserna jag läser är avslutade ingen snack om saken. Jag ska iallafall plugga har tappat bort ett papper i naturkunskapen jag skulle renskrivit och lämnat in men hittar det inte någonstanns, typiskt :( Så jag ska plugga med de imorgon, sedan hemtentan i naturkunskapen ska vara klar på tisdag iochförsig har vi lektionen på oss men jag kommer inte vara riktigt normal på tisdag eftersom min pojkvän kommer hem. Lär ju sitta fast klistrad vid mobilen och vara okontakt bar. Imorgon ska jag även städa och försöka rida ut på Ghost beroende på hur snön är, blöt eller torr? Igår var väglaget ute jätte bra, även fast han bara hade broddar i fram halkade han inte och fick inga styltor. Hoppas på samma imorgon.

Ska skissa upp veckans tränings schema denna vecka har Ghost bara vilat en dag. Tror han kommer få vila 2 dagar denna vecka eftersom jag vill ha kvalitéstid med min pojkvän också sedan på söndag är de tydligen klubbhoppning (om kalendariet i stallet stämmer) så då blir de lite banhoppning på söndag!!!


min kissekatt sussie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0