Söndag kväll

Tja alla läsare!

Helgen har varit underbar, hur har er varit?

I fredags var de hoppträning och Ghost skötte sig som vanligt exemplariskt, höjde upp lite på slutet, har ju bara hållit på med gymnastikhoppning de senaste gångerna så har inte hoppat högt iår. Men det kändes bra, Ghost bjöd på bra och hoppade spänstigt över. Synd att jag bara glömde ha på mig mitt backontrack på knät så dagen efter hade jag ont i lederna (ajaj). Sedan hade Ghost slagit i broddarna i magen så han hade lite märken. Hinner typ inte införskaffa en magplatta inför Sara träningen på tisdag heller, så de får bli att skruva i blindbrodd.

Efter träningen laddade jag och pojkvännen upp med pepsi och lite fredagsmys godis, som jag har längtat!!! Men de sätter sina spår, nu när han har varit borta har jag nästan tappat 5kg, fast de beror nog inte bara på fredagsmys godiset utan att Jossan och jag fick ju någon slags ätstörning efter förra kryssningen och då kunde jag bara äta piggelin och de är ju typ bara fryst vatten :)



Turkisk peppar och M&M's gottis <3


Lördagen spenderades med en låång fika med Frida och Katrin 2,5timme satt vi och snacka massa minnen och åt kladdkaka, as mys!

På kvällen bjöd min pojkvän ut mig på middag och bio, vi såg Snabba Cash och den var grymt bra, rekomenderar den verkligen :D Efter bion åkte vi hem till honom och lämnade bilen sedan tog vi en vinterpromenad hem till mig, när vi kom hem var allt så genomfruset, har aldrig sett så röda lår jag hade då! Så innan vi kröp ner sängen satte vi på oss raggsockor.


Naaw vad söt jag var innan Andreas kom och hämtade mig

För att tacka Andreas för middagen och bion (som var hans julklapp till mig) så gick jag upp före honom och gjorde iordning frukost på sängen. Sedan låg vi i sängen och åt mackor och drack juice, kollade på Robinsson vi missade och åt upp godiset vi hade kvar från bion. Sedan gick vi en liten söndagspromenad med Oscar.

Sedan var de dags för Andreas att åka hem och jag åkte till Ghost och red honom ett pass, sedan åkte jag hem till farmor och åt middag där.

Nu ska jag planera veckan som kommer och göra ett tränings schema för Ghost sedan blire natti natti...

Kommer vara tomt i sängen inatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0