Söndag kväll

Ligger här i sängen och tänker på dig <3 Usch kan det inte bara bli tisdag så man får känna, höra och lukta på dig. Tröjan jag fick är inte särskilt fräsch, har haft den i sängen i 16dagar så den luktar inte dej längre!

Aja jag är iallafall sjuk hostar och snorar om vartannat, orkade typ inte rida Ghost ordentligt, Hanna kom till stallet och hon provade att rida honom några varv. Sedan jobbade vi av mitt kvällspass, jag är helt slut kan inte andas normalt. Imorgon är jag ledig för jag har egentligen bara bild men orkar inte sitta av den lektionen utan sjukanmäler mig och kommer inte på hela dagen. Sliten!!!

Haha min hund är i protest. idag hade han gått till kattlådan och hämtat bajs och lagt på vardagsrums golvet, haha roligt? NEE! Han har aldrig gjort så förut och han är 9år varför början han med sånt nu? 9års kris på hundar finns de, liksom att dom snart är 10?

Imorgon ska jag försöka vara i stallet runt två tiden så jag hinner rida ut och innan jag ska till stallet måste jag hinna plugga lite naturkunskap! Juste religonen måste jag skriva på, men de är mest att bara skriva lite så att de låter bra. Annika skulle kolla igenom de jag gjort hitills så skulle vi se vad som skulle justeras inför tisdagen. På fredag måste de vara inlämnat!

AHHH och juste Stefanie och jag ska göra studiebesök på ungdomsmottagningen på fredag med hälsopedagogiken. Har temat Sex och samlevnad. Mmm vad kul när man går på gymnasiet :D Vi har en uppgift där vi typ ska svara på frågor om sånt innan fredag pluss att vi ska skriva ner frågor vi ska fråga där, piiinsamt!!!

Ne nu har jag svårt att andas måste ta någon nässpray tror jag :O


Blommor jag fick av Andreas som tyvärr dog efter 2dagar eftersom¨
jag är värdelös på växter. Han kommer aldrig köpa något sånt igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0