Söndag förmiddag

Jag ska erkänna det jag är ledsen och jag är rädd, rädd för att få mitt liv helt jävla förstört. Jag försöker skämta bort de för att jag är bra på sånt. Men det här går inte att skämta bort de här är sannning. Jag är ingen talare jag är skribent och om jag skulle berätta detta för er muntligt skulle ni inte höra vad jag sa för gråten skulle bara komma. Ni kommer tycka jag är en loser en nolla men detta är min historia!

Hur skulle de kännas för er att mitt under ett träningspass få ett sms inplingande där de står att jag behandlar min pojkvän som en hund, att jag är hans diktator och med ironi i texten skriva att jag inte har pli på honom att han gör grejer när jag inte är med, någonting folk tror han inte får göra för mig! Personen skriver även att han ska ha ett samtal med min pojkvän ett samtal som kan göra att pojkvännen lämnar mig!

Att göra detta mot en liten flicka som jag som inte träffat sin pojkvän på 2veckor är sjuk. Man gör inte så. Om man är mänsklig vet man att saknad är en av de värsta känslorna som finns. Men för att visa att jag inte bryr mig skickar jag med skämtsam text att jag är sån jag bara. Prova få honom att lämna mig.

Skickar iväg ett sms till en kompis Haha jag sattsar en låda piggelin på att han stannar kvar hos mig. Vi kommer få äta mycket glass.

När jag kommer hem plingar datorn nu är folk inne på msn och terrar mig. Varför ignorerar en vän som jag varit så bra vän med helt plötsligt mig? Varför pratar han bara med mig när inte du är i skolan?

Ja inte fan vet jag liksom! Som om hon ska göra mig svartsjuk. ÅH nej min pojkvän pratar med en tjej i skolan när jag inte är där? Som om jag bryr mig, bara jag slipper se det.

Men så här är de:

Jag gillar inte när min pojkvän kramar er, men jag kan inte förbjuda honom.

Jag uppskattar inte att min pojkvän pratar med  er och får er att skratta, men jag kan inte ta ifrån honom charmen jag älskar hos honom.

Varför får inte din pojkvän vara med oss? Jo för han älskar mig och vill få så mycket tid med mig som möjligt eftersom vi båda går i skolan och av dom skälen inte kan eller får sova över hos varandra eller umgås på kvällarna. Då blir de att vi är på helgerna och utnyttjar tiden vi har tillsammans.

Anledningen till att han inte pratar med dig och som du säger ignorerar dig när jag är med är för att han vet dom här grejerna. Han visar mig sån jävla hänsyn och respekt för han är världens bästa pojkvän. Han vill inte göra sin tjej ledsen och upprörd. Men ni får ju gärna försöka förstöra det här. Men det kommer inte bli han som lämnar mig det är jag som lämnar honom om ni ska fortsätta på de här jävla viset för jag kommer inte klara av mer från erat håll...  Plus att han kommer få berättat för sig varför jag lämnar honom och då har ni även förlorat en vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0