Söndag eftermiddag

Asså shit kära läsare vad har hänt, varför har ni inte efterlyst mig på bloggen? Har ju varit borta sedan i tisdags och ni undrar inte ens vart jag tagit vägen?

Kryssningen var ju helt jävla underbar att vara på, förutom att de stormade, men ingen i vårat gäng blev illamående vad jag vet så vi klarade oss jäkligt bra kan man säga :) Lägger in lite bilder på facebook och bilddagboken på kryssningen.



Yeah våran hytt, vi bodde i en jävligt rolig korridor?

Ja sedan kryssningen har jag inte sovit på nätterna min hosta har förvärrats så jag och Andreas har legat och lyssnat på den hela helgen (inte kul) I fredags var jag shopping sugen så jag och Andreas gick ner på stan för att införskaffa mig lite nya saker. Behövde blandannat BUS, skjorta och nagellack. Hittade alltihopa så de var bra :D
På kvällen var de hoppträning och tror jag och Ghost har förståt att de inte är bra för honom att stå så länge som han gjort dagarna innan (3st) för jag fick känna på race. Men han hoppade fint och lydigt, även jag var en duktig ryttare och red snyggt. Hade mitt backontrack så inge knäont efter hoppningen.


Skjorta från H&M
Nagellack från Isadora
BUS från Åhlens (den bästa)

I lördags var de dags att jobba, men först red jag ut och galopperade Ghost för de tycker vi är kul, väldigt kul faktist. Sedan var de dags att hoppa på mitt arbetspass, de var faktist också rätt kul. Hade bra stallvärdar så stället skötte sig ju rätt bra själv. De var lektionerna bara jag behövde ta ställning, men de var lärorikt och kul. Även om stallvärdsridningen var lite roligare att hålla en barnridningen, kanske har med kunskaps nivån? Vad vet jag. Efter jobbet blev det smirnoff och chips med Andreas mmm...


Ghost och jag på björnbärshoppning i höstas

Idag har jag varit trött, så trött att jag började gråta när jag höll på med höt och de inte gick som jag ville, men skärpte mig ganska snabbt när jag kom på att jag är ledig på tisdag! Jippie!!! Men jag bestämde mig för att Ghost får vila idag pga min trötthet känner att jag inte vill utmana ödet och bli arg på honom och riskera ett spänt ridpass bara för jag inte sovit ordentligt. Då är de bättre att jag får min sömn och kan rida ett ordentligt glatt pass imorgon. Jag ska skriva klart naturkunskapen ikväll bara sedan blir de lite söndagsspyssel jag brukar göra på söndagkvällarna. Imorgon börjar skolan igen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0