Söndag eftermiddag

Så har en vecka gått sen Andreas åkte, lyssnade lite på hans favoritband Sonic Syndicate, så jävla dåliga! Men de känns som man kommer närmare Andreas eftersom de är typ dom vi lyssnar på när vi åker hans bil och är hemma hos honom, han gillar inte min musik? Jag vet inte ens vad min musik är! Men tycker allt som går att dansa och skaka rumpa till är okeej :D Skaka rumpa till Sonic går inte tihi


Natten med Enya gick bra hon vaknade inte så många gånger, fast hon ville mest sova på Oscars mage, snacka om att han morrade då!!!

Nu idag har jag skrivit klart ett hemprov har bara ett kvar nu och de ska inte vara inlämnat fören på torsdag så ingen brodska nu men på onsdag när jag kommer börja göra de kommer de kännas lite stressat, tur att jag är ledig då :)

Har en inlämning i häst och stallskötseln på fredag också där egna reflektioner ska skrivas as booring. Kommer bara få VG i de där ämnet fast jag håller på med hästar varje dag. Men teorin är så jobbig, de praktiska är inte heller så jäkla enkelt, liksom knoppa snyggt på tid eller rycka en jävla man dom tjänsterna köper man ju :)


Usch imorgon är de skola, tur att man har studiedagar redan 28e och 29e jan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0