Onsdag kväll

Såg att mitt inlägg från imorse inte publicerat, måste ha varit trött?

Aja idag skulle jag egentligen ridit ut med Ghost men eftersom de är så kallt red vi inne i ridhuset (mest för mitt ansikte och händers skull). Ghost gick på bra, längtar verkligen till hoppträningen på fredag och mamma kanske följer med så då blir de filmat också :)

Sedan åkte jag ut till mamma åt lite lunch och sedan somnade jag. Vaknade och åt middag kollade lite på en film och nu hamnade jag här, lyssnar på lite musik och tänker. Jag är duktig på att tänka :)








Kommentarer
Postat av: Sisterhood

Vilken söt ponny =)



Mvh Sisterhood - En tävlingsryttares vardagsblogg...

2010-01-07 @ 18:19:21
URL: http://www.Sisterhoood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0