Onsdag kväll

Kan inte sova, skulle inte druckigt dom där två kopparna kaffe när jag kollade på lyxfällan, fy mig! Så nu ligger jag här i sängen och är as pigg!!! Underhåller mig med att kolla lite på internet om hur de egentligen ligger till med att bleka håret hemma, alla mina frisörer jag haft har alltid sagt att de är jätte slitit för håret och att man tom kan tappa. Men det kan man väll gå fel hos dom mä? Sedan vill dom väll tjäna massa pengar.

Så funderar på att köpa blekning och låta syster eller faster bleka HELA håret någon dag, jag var ju söt som bebis utan hår om nu allt skulle trilla av så varför skulle jag inte vara söt nu?! Ska ta reda på vilket märke som är bäst bara. Men tror att jag går och klipper mig innan jag bleker hemma för de behövs verkligen och för att inte frisören ska bli arg över att jag blekt hemma, har inte klippt mig sedan december tror jag! Aja klipper mig ungefär varannan månad topparna blir så skabb annars plus att jag upplever att håret växer fortare när de hela tiden är fräscht.

Helgen är rätt full planerad faktist. Blir hoppträning nu på fredagkväll och sedan vara med Andreas och ha fredagsmys, ÅH vad jag längtat! På lördag blir de en snabbfika med några och sedan ska Andreas och jag fullfölja min julklapp jag fick av honom i julklapp <3 Middag på typ Norrtäljes goaste resturang På G och sedan ska vi avsluta i biosalongen och kolla på Snabba Casch, myyyys pyyys <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0