Onsdag kväll

Har precis avslutat ett middag hemma hos pappa. De var helt okeej...

Idag var jag ledig från skolan (som tyvärr inte kommer ske nu på onsdagar när nya schemat börjar gälla nästa vecka) Men kommer bara ha en lektion+ mentorstid på onsdagar så överlever nog :D

Jag gick upp relativt tidigt för att vara jag en ledig dag, 7.30. Mamma kom med Oscar 8. Så jag åt frukost och fixade iordning mig efter han kommit, sedan gick jag en sväng med honom. Åkte till Ghost som hade fått för sig att inte vilja bli fångad idag, men med lite horsemanship kunskaper man har i bakhuvudet från Bugsy's tid fångade jag honom relativt snabbt.

Hade bestämt mig för att skritta ut eftersom min förskylning och andning inte är riktigt 100, men när vi kom till ängen med den fina snön tog vi oss en lite galopp asså vilken känsla de är att galoppera så där kontrollerat men ändå snabbt och snön bara yr, alla måste prova på de alltså.

När jag varit i stallet åkte jag till skolan för att luncha med min pojkvän<3 Träffade på brudarna så fick min hjälm av Mickis och Johanna här får ni lite reklam för deras hemsida, Sveriges billigaste hjälmar? :  http://mjcaballus.se/ dom säljer bland annat GPA hjälmar och Charles Owen.

Jag hade beställt en Charles Owen Wellington som jag hade valt som födelsedagspresent av mamma!

Efter jag hade ätit och snackat lite med dem i skolan gick jag hem och gick en till sväng med Oscar, som hade gjort bus medan jag varit borta!!! Jag blödde näsblod inatt och jag hade lagt dom papprerna i min sopkorg, så han hade roat sig med att spinta papper och spridit ut i lägenheten.

Efter jag varit hemma mindre än en timme så åkte jag hem till Andreas en stund. Nu ligger jag här vid datorn och måste göra lite religon så man får ett bra betyg i de där ämnet. Har bara lite att komplitera, sedan ska jag börja svara på naturkunskaps frågorna jag skulle gjort för några dagar sedan...


Ha de gött <3

så här ser hjälmen ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0