Onsdag kväll

Ska snart gå och lägga mig fick en liten Andreas dip när jag kom hem från stallet, fan man är ju psykiskstörd när man är kär <3

Ghost har också någon psyksikstörning eller så är de bara kombinationen att han har bra kondition, leker inte i hagen på samma sätt som när de är barmark och står inne mycket. Han står ju i ett ridskole stall så han går in mellan 12-15 på dagarna de är olika beroende när ridskolehästarna ska in för lektion. Förut gick Ghost med en privathäst men han ville döda Ghost och mig när man skulle hämta Ghost i hagen så nu får han gå med stora killflocken istället.

Men iallafall försöker lägga ridningen ganska sent på kvällen innan stängning så han får röra på sig mitt emellan så han inte står i mer än 12timmar i sträck. Nackdelen då är att han inte får så många uteritter. Juste kanske kommer hinna rida ut imorgon för slutar 12 eftersom vi inte behöver gå någe mer på rättskunskapen. Undra hur de nya schemat kommer se ut egentlige (får nytt v4 när höstterminens betyg sätts)

Imorgon blir de bara skola på förmidddagen då sedan en uteritt med Ghost, hem till Oscar och ut och gå med honom en sväng för att sedan äta en snabbis på donken innan vi ska ut till Carro för Ossian fyller 2, helt sjukt hur tiden går, jag börjar bli gammal, buhu :(



Har inga bebisbilder på nya datorn på Ossian allt från han var nyfödd till 1,5år ligger på gamla datorn så ni får se småbarns kort på honom :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0