Onsdag kväll

Halloj, förra inlägget var väll inte så seriöst men va fan! De kan man väll inte vara jämnt?

Dagen började med att jag vaknade alldeles själv och kände mig pigg, vad är klockan? Letade fram mobilen 8O klockan var 10.40 min buss gick ju 10.26! Min mobil hade alltså inte ringt eller så hade den ringt och jag stängt av den i sömnen utan att veta. Men men ingen fara, förutom att Ghost inte skulle få sin uteritt idag.

Kollade när nästa buss gick kl 15.00! Ah så de var bara att plugga psykologi som gick överförväntan bra nu har jag bara MVG-frågorna kvar så nu ikväll när jag kommer från stallet ska jag göra klart allt. Åker nog ner dit runt sju och rider för ridhuset är upptaget fram till 19.30, så då hinner jag fixa Ghost sedan kan jag rida en stund.

Får köra på med mina lättmarkarbetes övningar dom är faktist givande, sedan rider jag nästan hela passen utan stigbyglar för att få bättre sits och mer motstånd för magmusklerna.

Ah nu ska jag fortsätta med psykologi ska inte åka fören om 45min...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0