Natten till Måndag

Ojojoj tankarna bara sprudlar kan inte sova. Har försökt stoppa gråten men den kommer lite när som helst. Hatar att sakna dig. Håller redan på att planerar vad vi ska göra när du kommer hem, ett sjukligt beteende?

Därför kan de vara skönt att ta en paus ibland, detta kan vara sista gången vi är ifrån varandra en längre tid. Om vi har tur flyttar vi ihop i sommar eller höst. Gäller bara att ha flyt med jobb och ekonomi.

Nu ska jag boosta mitt ego, slog på stort och tände ljus och hade svag belysning när jag duschade, smörjde in mig med BUS för att få en shysst lyster till min svarta klänning imorgon.

Åh jag ska få göra mig fin, jag ska ha högklackat, jag ska förfesta i hytten med tjejerna och fnittrandes sminka och fixa håret. Jag ska stolt visa upp min Icurl och sedan ska vi göra stora fina lockar i varandras hår, dansa hela natten. Säkert kommer vi på någon muppig ide att sjunga en låt på finska i karaokeen. Åh vad kul de ska bli :D










Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja vi ska ha sjuuuuuuuuukt kul!!!! :D

2010-01-04 @ 11:13:46
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's retsticka*! (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-retsticka-1.html#comment

2010-01-04 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0