Måndag morgon

Godmorgon!

Idag är det måndag och idag ska vi börja enligt de nya schemat :D Så jag har bara naturkunskap fram till lunch sedan slutar jag. Så idag ser min dag ut så här:

Skola med naturkunskap, hem och promenera med Oscar sedan åka till stallet och rida Ghost. Vi får se om jag rider ut eller om vi håller oss inne i ridhuset, få ser hur snön är och sedan hur långtid de tar att vara ute med Oscar innan. Andreas har bilen idag så får skjus till skolan så kan säkert tigga skjus från skolan också :D


Ikväll ska jag hem till mamma och ikväll har jag bestämt att jag ska ligga i badkaret och mysa, måste köpa en fotfil idag så mina fötter blir så där härligt mjuka och fräscha.

Nej nu måste jag borsta tänderna Andreas kommer om 5min :D


Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0