Måndag kväll


Har fått en kommentar jag inte förstår, någon som kan tolka?
BUSarn? från anonym komenterat på lördag kvällen


Haha Jossan och jag har pressat min status på facebook. Vi ska skriva en bok med våra roligaste fyllecitat.

Exempel när vi ska kliva på båten förra måndagen:
- Vakten ser hård ut, Jossan fråga om vakten är hård?
- Är du hård?
hahahahahaha

Exempel när vi varit i taxfreen och köpt cider och kommer tillbaka till hytten:
- Jag har längtat efter dig kompis!
- Jag har längtat efter dig med *tyst några sekunder och tänker till* eller menade du cidern?
hahahahahaha


Tror inte alla uppskattar vår humor! Men vi hade iaf jätte roligt


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHA vi hade sjukt kul, satt och hade värsta skrattattackerna hemma x)

2010-01-12 @ 08:28:31
URL: http://josephinenilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0