Måndag kväll

Hej hej! Sitter nu hemma hos mamma men hostan vill inte försvinna, tråkigt för mig :( Ska äta en piggelin lite senare och titta på familjen anorlunda! Om 5min avgår Andreas plan från Domenikanska så nu är de inte långt kvar <3<3<3

Ska skriva lite på min naturkunskap alldeles strax, måste ha någonting att göra hela tiden för att inte bli rastlös är som en babian som går på crack asså shiet vad jag längtar tills imorgon.

Jag längtar till och med att gå upp imorgon och gå till skolan och bara sitta där och jobba på resterande delen av min naturkunskap och sedan sätta mig med min religon och justera lite små grejer.

Stackars Ghost fick stå idag för jag inte orkade ta mig till stallet med min hals och hosta, man ska ju inte träna när man har ont i halsen eftersom man kan bli ännu sjukare då. Men imorgon rider Anna och förhoppningsvis är jag pigg på onsdag och kan rida ut en sväng och snön inte är blöt.

Nu blire plugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0