Lördag kväll

Hej! Hoppträning igår gick kanon, vilken ponny man har :) Men mamma var på mig om att de är dags att börja tävla, men då får hon lägga ner tid på att hitta och träna upp en häst så kan jag tävla den åt den! Jag ska bara ha Ghost (är 18 så får inte tävla ponny i riktiga tävlingar):D

Idag har jag varit barnvakt tillsammans med mamma åt Ossian och Enya, vi har varit hos min mormor i Stockholm dit även min andra syster Jossan kom och hälsa på :) Har inte träffat henne sen min födelsedag inte mormor heller för den delen.

Ja nu ikväll har jag skickat sms till lite roligt folk om att åka på kryssning, man får ju passa på så länge man är ung, inte har några barn, ingen toaring runt fingret och orkar roa sig, eller vad säger ni?

Den här gången ska jag flirta med min farmor som åker båt rätt ofta till Finnland om hon har några erbjudande som ligger och skräpar, drinkkort och gratis hytt skulle inte sitta fel.

Ne ska väll gå och sova snart bebisar sover ju inte lika länge och intensivt som tonåringar gör. Jag kan ju absolut inte sovit när jag var bebis eftersom jag tar igen de nu :D




Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Fin blogg!



Om du är sugen på lite ny utrustning till nya tävlingssäsongen så har jag näst intill oanvända grejer tillsalu pga att jag ska sälja min häst:) Passa på att fyna, tex ett par pioneer ridstövlar för 1500 kr använda max 5 ggr, JW hjälm inte ens 1 år gammal 1500 kr, race safe väst samma som JW hjälm 1000. Och det bästa utav allt: Vid snabb affär kan jag tänka mig sänka priset!

2010-01-10 @ 02:55:59
URL: http://hastsakersaljes.webblogg.se/
Postat av: Anonym

BUSarn?

2010-01-11 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0