Lördag kväll

Sitter här på lördagskvällen och kollar på Heartbreak hotel. Den är rolig sitter och skrattar åt Helena Bergström och Maria Lindqvists, tanthumor haha.

 Mår lite bättre har fått mess av Andreas idag :) Gu räknade ut för någon timme sedan att han kommer hem om 56,5timmar fast nu är de typ mindre timmar kvar. Imorgon klockan 9.15 är de bara 48timmar :D Imorgon börjar jag klockan tolv :) har paus mellan 15-17.30 då ska jag passa på att rida Ghost och äta paj.

Hanna kommer över till stallet också, var as länge sedan jag träffade henne så de ska bli kul.
Se om jag har någon ordentligt röst imorgon, idag när jag jobbade fick jag säga om saker flera gånger för Angelica inte hörde haha :)

Jag vill ut och dansa men Mickis är som Gudrun i den här filmen känner sig töntig, men jag ska få ut henne på dansgolvet när vi åker galxy och vi ska shake that our mum's gave us <3 Annars vet jag att Bella kommer dansa galet med mig, de ska bli kul att festa med henne :) Klaga inte på engelskan om de är fel, har typ inte läst engelska på lite mindre en ett år. Men prata engelska de kan jag fortfarande ;D Nu ska kolla på filmen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0