Lördag förmiddag

Halloj, har inte bloggat på ett tag, har varit jätte mycket med Andreas för att jag ska klara mig när han är borta.

Vi firade nyår ute hos mamma, jag och Andreas, hade de jätte mycket med skumbubbelbad och champagne. Anledningen till att de blev att vi hamnade där ute var att mamma skulle bort och frågade om vi ville vara hundvakt och eftersom ingen frågat mig om jag ville vara med "nån/några" så var jag snäll och sa jag. Sedan har jag ju världens underbaraste pojkvän som ville göra mig sällskap, de är inte många som vill vara i skogen på nyår tror jag? Men man vet nu vilka som är ens vänner...

Idag ska jag jobba 14-19.00 mamma ska komma med Ossian så jag får nog lite hjälp och Ossian ska nog rida My.z. Var ute och gick med henne i ridhuset igår för att se om hon var galen eller bara pigg, hon var bara pigg så förhoppningsvis sköter hon sig när Ossian ska rida i sin cowboysa sadel :)

Ne bloggar mer imorgon kväll när jag är nerdränkt i tårar och sagt hejdå till min underbaraste <3

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0