Lördag förmiddag

Idag började jag jobba klockan 7 i stallet, jag va pigg! Gu de trodde jag aldrig. Fodrade kraftfoder och lite sånt sedan kom Angelica vid 7.30 och så var de på med alla täcken på näst intill ALLA hästar förutom 3!

När alla hästar kommit ut och fått mat i hagarna där runt 8.30 så mockade vi stallet, Angelica var snabb jag måste ha varit jätte seg!!!

Vid tio slutade jag och red ut på Ghost tyvärr plingade mobilen var fjärde minut så jag kunde inte koncetrera mig på hästen utan de blev att jag smsade. Men någon galopp intervall blev de och sedan lite arbete på galoppängen. Red tempoväxlingar och shifftade mellan trav och galopp men Ghost ville mest galoppera och flänga runt så de var som att rida på en trotsig 5åring.

Imorgon är det söndag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vafan håller du på med?

2010-01-16 @ 13:26:47
Postat av: Angelica

haha, skönt att 3 iaf inte har, alltid något x)

2010-01-17 @ 21:29:48
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0