Fredag morgon

Hej! Idag sov jag och Oscar lite för länge, men han vill ändå inte gå ut i när de är minus grader så då sover han mycket hellre, men vi kom iallafall upp och sedan ut på en mini promenad. Nu sitter jag vid köksbordet och dricker kaffe, kan typ inte äta något för bara tänker och tänker.

Idag blir de till att plugga en och massa, sedan är de hoppträning vid 19. Ghost kommer nog suga tag i alla hinder för han har inte hoppat på nästan en månad. Tar nog martingalet på idag för säkerhets skull. Har haft de dom senaste gångerna denna vecka när jag ridit. Dels för att han blir mer inramad då och dels för att han blir stor och jobbig när han tänder till.

Ne dags att sätta på lincerna och göra lite nytta...

Puss och kram allesammans :)






Lite av sakerna jag köpte igår när Frida och jag shoppade :)
Linne, nagelfil, strumpbyxor, liten väska...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jo jag undrar om det är du som äger ghost?

Du kan gärna svara i ett inlägg eller så då jag inte har någon blogg/hemsida :)

2010-01-08 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0