Fredag kväll

Är as sprallig för jag fick sms av Andreas att han kommer hem redan på tisdagmorgon :D Jag kommer inte kunna koncentrera mig i skolan ordentiligt utan vill bara hem hem hem, fast han skrev att han skulle hämta mig så de är as nice. 

Tyvärr  förstördes ideen att om han skulle komma hem senare på kvällen att han inte skulle orka gå i skolan på onsdag så han kunde vara med mig istället, men icke :( Tur är att jag är ledig och att Andreas slutar tidigt på onsdagar för då kan jag vara med honom på kvällen eftersom jag kan rida innan han slutar :D Undra om vi får sova med varandra onsdag till torsdag? Fast de kanske är bäst att han sover själv så han anpassar sig till svensk tid. Så har vi helgen tillsammans <3<3<3



Jag är även glad över att hoppträningen iallafall var rolig, Ghost var duktig han med <3

Ne nu äre let's dance. Ska hitta ngt att äta till min sprite...

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Varken jag eller sadra sa ett skit om dej på bilden så lägg bara av nu för fan! Ingen av oss behandlar dej som skit, du håller på så här mot oss å då är de väl klart som fan att vi ignorerar dej och inte vill ha nått med dej att göra, är de så svårt att förstå!?

2010-01-16 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0