Fredag förmiddag

Sitter i skolan, har varit på studiebesök nere på ungdomsmottagningen på morgonen och nu skriver jag en reflektion om ämnet vi pratade om där, alla tiders :D

Fredagar är sköna de betyder att helgen går på när klockan är 12 (slutar 12) Eller inte idag jag slutar tidigare eftersom vi började tidigare idag. Så helgen går på tidigare idag *happy face*

Andreas sov över hos mig inatt fast vi inte planerade det, de var mys <3

Ja iallafall när jag slutar ska jag försöka hitta! Yes de går en tio i tolv :D! Ska köpa något gott att käka inne på Ica innan bussen går, när jag kommer hem ska jag äta de goda jag köpt (vet inte riktigt en vad jag ska köpa) sedan ska jag ut på en långpromenad med Oscar...

Ikväll blir de hoppträning och fredagsmys med Andreas, hatar när hoppträningarna ligger på en fredagkväll man missar så mycket på tv då och även timmarna med pojkvännen. Tur att jag bara ska vara med varannan vecka nu när Sara träningarna börjar igen på tisdag!

Imorgon ska jag träffa Katrin och Frida och fika med dem en snabbis, sedan blir de kvalités tid med pojkvännen<3

Ne ska reflektera lite? Bye!!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0