Fredag eftermiddag

Är typ sjuk, kunde inte prata imorse, sov lite för länge sedan efter jag varit ute med Oscar hamnade jag framför tvn och där har jag suttit tills nu, sov också några timmar. Usch har nog en infektion i kroppen, men jag ska banne mig vara med på hoppträningen idag! Får ta ipren innan.

Snart ska jag göra iordning lite till tacosen för jag måste äta innan träningen för kommer hem så sent och de är ju inte bra för kroppen att äta försent, pluss att jag ska gå direkt till sängen och sova när jag kommer hem, för jag börjar 7imorgon :O Men jag kan nog tycka att de är lite skönt att jobba på morgonen eftersom då har man hela kvällen fri, imorgon är de ju Robinsson :) Undra om jag ska sova hos mamma eller hos pappa imorgon? Hos mamma finns ju en Ben&Jerry's och hos pappa finns dip och chips.

Få se vad jag är mest sugen på imorgon helt enkelt dumt att jag börja jobba kl 12 på söndag men tror att jag kan få mamma att skjusa in mig till de faktist, eftersom Tindra fyller år ska hon ut dit och då åker hon ändå förbi Norrtälje :)


Igår hade jag fått mejl från Gotland, WOHOO jag kommer ha något att göra i höst och vinter, fick inte sommarjobbet där för de var redan tillsatt men va fan har inga planer för hösten så då kan jag lika gärna vara där och jobba!

Ne ska skära upp lite grönsaker så de är klart till fyra när topmodell börjar sedan är de bara steka på qournet när pappa kommer hem, äta och sedan klockan sex vara i stallet!

Ha de bäst, lukta häst :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0