Torsdag eftermiddag

Har precis ätit lunch i skolan. Sitter här och väntar på bussen som går 13.10. Det är snöstorm så är ej taggad på någon uteritt så de blir ett 60min pass med dressyarbete och lite bommar tänkte jag plocka fram. Både galopp och travbommar.

Sara sa vid någon träning att Ghost måste/kan  bli lite spänstigare och snärtigare i sin galopp. Just nu är den lite monotom. Så tänkte lägga upp 2bommar på ena långsidan med kanske 15m avstånd och verkligen känna på hur de känns. Att jag kan korta VS länga galoppen. Vad tror ni om avstådet helt knasigt eller? När jag korigerar galoppen med hinder brukar jag alltid ha 21m. en tycker de är relativt onödigt långt eftersom de bara är bommar.

Travbommarnas avstånd ska ligga på 90cm mellan varandra. Kom ihåg en övning från Yvonnes dressyrläger sommaren-08 då fick man en liten passage känsla när mellanrummet var tätare en vanligt och jag gillar när Ghost blir lite mer högre i steget och man verkligen känner bakbenen genom sadeln.

Imorgon är de hoppträning hemma. De ska bli kul, hoppningen går så himla bra just nu. På söndag är det ju hoppning i Rimbo få se hur väglaget är vill inte lura ut mamma på vad som helst med transporten. Men ska iallafall anmäla mig till 80+90 nu. Tänker inte fega ner och hoppa 70+80 utan nu är de skärpning i träsket.

Efter ridningen ska jag tillbaka i skolan och hoppas på att Andreas slutar ungefär när jag kommer vi ska hem till honom och äta lite middag och torsdags mysa <3

Vi hörs!


Min nya skjorta har inte användt den än. Tänkte vänta till de blir lite
vårigare väder... Så den hänger så bra utanför garderoben just nu...

Kommentarer
Postat av: j ♥

♥ Hejsan! ♥

Är du sugen på att shoppa loss, Riktigt B-I-L-L-I-G-T?!

Då har du kommit rätt.

I min bloppis har jag rea, varje dag ! Och jag säljar allt mellan himmel och jord.



Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)



Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-02-04 @ 13:05:15
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0