Torsdag eftermiddag

Sitter här på helspänn Ghost Whisper är väldigt spännande idag och läskigt så gömmer mig lite bakom datorn tihi...

Har varit och ridit Ghost nu och de var en upplevelse kan man säga, han blev rädd för en skidåkare och då satte han fart men som tur var fick jag stopp på honom relativt snabbt, men sen på vägen hem var han som en tickande bomb. Så när jag kom hem till stallet skrittade jag på lilla ridbanan och gjorde halter och ryggade och sånt. Sedan red jag lite på gårdsplanen då gjorde jag skänkelvikningar och öppnor och slutor för att han skulle få "tänka" lite och verkligen arbeta. Dock gjorde vi övnignarna endast i skritt men de stärker ju ändå.

Nu tittar jag som sagt på Ghost Whisper och strax börjar Topmodell. Sedan ska Andreas komma och då ska vi göra våfflor. Vi satt och pratade på lunchen att jag inte skulle ha sylt idag, men på min lilla lista står de faktist att jag inte får äta de. Så en liten klick sylt ska jag ha på mina våfflor. Super gott!!!  



Så här blev håret, vi lämnade en bit utväxt för att jag inte skulle känna
mig så genomskillnig som jag lätt känner mig när jag precis blekthåret.
Dock blev inte luggen som jag tänkt mig!  :D




Juste jag har namsdag idag (Frida)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis på namnsdagen ;D

2010-02-18 @ 17:32:59
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0