Torsdag eftermiddag

Oh vad jag inte har någonting att skriva om känns de som. Skola idag och det var rätt okej men pannkakorna tog slut så jag fick bara 3 :(

Efter skolan gjorde jag ett ärende på stan och nu är jag hemma i lägenheten och har precis varit ute med Oscar.

Idag blir de hoppträning för Sara på Rådmansö och det ska bli kul, synd bara att minneskortet till filmkameran är borta så de blir ingen film ikväll, jag har verkligen letat överallt nu!!!

Aja ledig imorgon faktist så helgen har redan börjat så de är ganska najs! Så ikväll kommer Andreas och myser med mig, alltid lika trevligt <3

mmm kolla vilket inspererande inlägg de blev, NOT!

Ha en fortsatt bra dag...


Snutte Ghost<3

Kommentarer
Postat av: Johanna - Elev på Flyinge

Kolla in landslagsträningen med Svante, Helena Lundbäck, Niklas Arvidsson mfl. på min blogg! :)

2010-02-11 @ 16:04:14
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0