Tisdag kväll

Idag var de lång dag i skolan men egentligen inte för mig eftersom jag inte börjar fören efter lunch så de är rätt lugnt att gå till 16.40 på tisdagar. Fast jag kommer alltid till skolan en timme före lunch eftersom min buss kommer in då. Men då hinner jag göra lite nytta.

Idag gjorde jag t.ex. svenska läxan, men den blev tyvärr inte klar. Jag hittade också vad jag ville skriva om i vår häst och stall skötsel läxa. Så nu ska jag reflektera över de...

Efter skolan gick jag och Andreas och åt på Daysis för han skulle vara kvar i skolan under kvällen för att hålla i öppna huset. Så de blev pommes, varmtomat och ketchup till middag idag. Det var gott :)

Ikväll är väll inte planerna många, är ensam hemma i lägenheten så de blir väll att städa rummet och sedan ta hand om sig själv lite. Måste smörja på lite BUS och fixa naglarna igen. Sedan blir de väll att lägga sig i sängen och göra lite läxor med datorn, ringa Andreas när han kommer hem ska jag också göra <3

Imorgon går jag till 13.20 sedan måste jag rida Ghost. Ska faktist rida i ridhuset då känns som jag inte gjort de på skit länge, de kan bero på att jag prioriterat uteritterna nu när de varit så härlig mjuk snö.

Vill inte att den ska försvinna nu på ett tag. Får gärna ligga kvar enda till mitten av mars (efter sportlovet kanske) sedan kan de få bli varmt. Väldigt varmt vill jag ha då så den aldrig kommer tillbaka fören december igen.


Sussie och jag just nu, usch vad blek jag ser ut i webkameran!!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0