Tisdag kväll

Hejsan allihopa!

De mest irreterande i hela världen har hänt ikväll nu när jag tänkt sätta igång och plugga naturkunskap B, jag har lyckats skickat den gamla upplagan av dokumentet istället för de nya jag skrev igår hemma hos mamma. Aja eftersom jag inte har någonting att plugga fören åtta kan jag sitta här hemma och ha håltimme vid datorn. HAHA de är sant jag har schema på hur jag ska plugga hemma annars kommer jag inte till skott och hitillts har de fungerat rätt bra (började igår) men nu förstördes de självklart!!!

Aja klockan åtta som sagt börjar svenska C och jag hoppas jag blir klart med analysen av Obamas tal. Men GU ni vill inte läsa om hur jag pluggar ni är väll självklart nyfikna på hur de gick för Ghost idag.

Jo han satt fast i länden med hon kunde lossa de på plats så hoppas de håller i sig en längre tid. Sedan så satt han lite fast i höger bäcken och höger manke, men de var ingen katastrof utan som en normal arbetenade häst brukar ha, men jag ska tänka på att inte bogarna åker in när jag rider så han absoult inte felbelastar sig.

Så de kändes bra iallafall att han han inte hade stora belastningar på kroppen, problemet är bara att frågan om transporten inte helt är besvarad men mamma och jag har några teorier. Så vi ska prova ut och åka transport i dagsljus, de kan vara så enkelt att lampan i transporten flippat ut och att de var mörkt i transporten vissa stunder eller att skenet var dåligt eftersom de var så kallt och massa ånga från honom gjorde att de var massa ånga i transporten som gjorde att lyset inte kom ut ordentligt.

Aja imorgon är de onsdag och de betyder sovmorgon (igen) haha har så soft shema i skolan att de inte går att ha bättre, tror jag?

Ne ska kolla runt i olika bloggar så hörs vi senare ikväll när jag haft svenska eller så blir de kanske et inlägg imorgon bitti...


Skriver om Anorexi i naturkunskapen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0