Tisdag kväll

Gokväll! Ätit min sista semla för i år nu och de känns bra, är lagom mätt och belåten och kan gott gå på första dagen på fastan imorgon :)

Imorgon ska jag bli fin i håret, gu vad jag längtar, de blir blekning och lugg så vackert :D Ska inte tvätta håret ikväll eftersom färgen sätter sig bättre när håret är lite smutsigt så jag vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med nu när jag är ensam?

Skulle behöva plugga filosofi, naturkunskap och svenska men de är så otroligt tråkigt men jag ska ta tag i pluggandet någonting. Blir väll att läsa lite innan man somnar.

Mamma hade varit ner till Ghost idag för att kolla till såren och han kommer inte behöva ha omslag utan nu räcker de med tvätta och sedan lägga på helosan som är bakteriedödande. Så imorgon innan jag sticker till frisörn så blir de att ut och skritta lille ponnyn, ska bli skönt :D





Tisdags flum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0