Tisdag kväll

Undra vad jag ens gör uppe, väntar på att håret ska torka så jag kan borsta ut det? Knappast, jag är uppe för att jag inte vill sova för de är så jobbigt att gå upp.

Jag skulle egentligen nu kunna ta bort mitt nagellack och lägga på nytt så jag slipper stressa med de imorgon bitti men jag är för lat för att lämna sängen just nu, eller bekväm heter de stryk lat.

Jag har tappat bort minneskortet till min filmkamera eller egentligen tror jag att de är pappa som gjort de men den diskussionen orkade jag inte ta idag. Men iallafall detta resulterar i att de inte kommer filmas på Saras hoppträning på torsdag. Jag vill inte att mamma ska filma med min sugiga digitalkamera eftersom de inte finns någon zoom på den så istället blir de ingen film :'( vilket är synd då Saras träningar är så roliga och vi hoppar alltid så himla bra på dem.

Kameran vi filmade med i söndags är hemma hos mamma så därför har jag  inte lagt ut den eftersom jag varit hos Andreas och här i lägenheten. Så jag lägger ut den typ på torsdag när jag varit hos mamma och kommit hit igen. Min avflygning är så söt alltså ni måste bara se den.

Tydligen har Ghost ätit dåligt under förra natten och under dagen. Hoppas på att det inte är något allvarligt. Värsta mardrömmen är om han fått i sig en bit balsnöre, vet inte hur många gånger jag plockat bort små blåa tussar från hans hösilage, när personalen varit nonchalanta och bara slängt in maten. Hoppas på de bästa att de bara är maten som inte smakar så gott, man vet aldrig med hösilage, i vissa balar kan maten vara hur fin och fräsh som helst och andra balar bara innehålla vatten och äckel...


Ghost tycker om mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0