Tisdag kväll

Bloggade inte igår för jag var typ aldrig hemma igår och på morgonen hann jag inte. Sovit hos Andreas inatt eftersom vi var lediga idag. Åt en god stor mysig frukost och sedan gick vi ner på stan och kollade runt lite. Hittade min drömväska men var duktig och köpte den inte.

Känner att min väska får hänga med någon månad till för snart kommer ju mer vår nyheter + att man kanske ska till Täby eller Stockholm någonting så då kan jag låta pengarna på kontot få växa lite också :)

Köpte iallafall hårspray från PHC och en foundation från maybeline. Se om denna är bra nu, köper typ aldrig samma foundation varje gång utan prövar mig fram lite, har ungefär 2-3favoriter nu men var tvungen att prova denna också, snart ska väll den rätta dyka upp :D

Vi avslutade vår lilla shopping runda på Pelikan där vi fikade semla den var jätte god eller ah lite för lite mandelmassa och lite för mycket grädde, men den dög.

Nu är jag skit hungrig men pappa kommer väll snart och hämtar mig så man får komma hem och äta lite middag.
Imorgon är de bara en lektion sedan ska jag ut och rida Ghost lite i skogen (om det inte snön är för blöt) annars blir de markarbete i ridhuset. Får stå ut med att rida där inne nu om snön smälter bort men sedan blir de uteritter så de står härliga till :D

Mamma hade även bokat tid för klippning idag så slingning och lugg nästa onsdag :) Great!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0