Söndag kväll

Hejsan svejsan så här på söndagskvällen, hoppas er helg har varit fin min har garanterat varit de.

Blivit vald till redaktör nu i föreningen så jag ska skriva medlemstidningen ett nytt och lärorikt "jobb" hoppas jag. Sedan idag har jag ju jobbat och de gick bra, hann med att rykta Ghost ordentligt också så de var ju bra! Imorgon blir de ett ordentligt pass han ska få uthärda, stackarn som bara skrittat den senaste veckan. Men de ska svida lite ibland också :D

Anledningen till detta är inte at vara elak eller så utan at kiropraktorn kommer och hon vill ha en genomarbetad häst när hon känner igen för då är låsningar och sånna saker extra tydliga på hästen. Jag hoppas faktist att hon hittar något stort på honom för hans egen skull eftersom han gjorde som han gjorde i transporten, då kanske vi löst de problemet, de kan ju faktist vara så att han sitter fast i länden och har svårt med balansen och korrigerade de genom att försöka lägga sig vilket gjorde att han trassla in sig i täcket och fick panik. Aja jag vill iallafall ha ett svar på de mysteriet...

Som ni ser på schemat nedan ska jag och Ghost tävla på Söndag i dressyr haha de ska bli spännande, men jag ska inte sätta så mycket press på oss utan bara rida igenom och hoppas på att bli godkända som vanligt. Eftersom han stått lite och bara skrittat ute i skogen så kan jag tänka mig att den där fina dressyrformen vi hade i oktober är rätt borta nu. Men vi håller tummarna ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0