Söndag kväll



Har inga direkta åsikter att tala ut om, ingenting som irreterat mig eller som gjort mig arg och förtvivlad denna vecka? Jo en hel del grejer. Typ att min dag gick i spillo för att yhogurten var slut igår morse när jag skulle äta frukost efter mitt jobbpass.

Så kan man verkligen bli as lack och sur en hel dag över att man inte fick sin frukost man gått och drömt om på jobbet när man gick där och mockade de sista spiltorna och bara kände hur magen kurra. Jo visst de gick alldeles utmärkt! Men som sagt hela min dag blev förstörd jag sov bort värdefulla timmar som jag kunde ha gjort betydligt bättre saker med eller tillbringat med Andreas <3

Nu när jag tänker efter vill jag aldrig uppleva en sådan dag igen. Så de ska bli ett nytt löfte jag ska hålla. "Känna på youghurt paketet innan jag åker till jobbet så jag vet om jag behöver köpa på vägen hem sedan" och desutom inte bli sur och grinig för en sådan småsak.

För all tid med dig är värdefull Andreas <3




Förstörde min dag igår...


Kommentarer
Postat av: Emilia

önskar dig en trevlig dag!

2010-02-08 @ 11:31:33
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Var med och tävla om att bli veckans blogg!=)

2010-02-09 @ 17:13:11
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0