Söndag förmiddag

Jaha sista dagen på denna vecka! Dagens planer är att nu försöka fixa mig någolunda och sedan gå en långis med Oscar. Stackarn var nästan inte ute någonting igår pga vädret så nu ska ha få springa av sig ordentligt tänkte jag.

Sedan ska jag och mamma ut till väddö och gå på årsmöte i föreningen där, mm de blir smörgåstårta :D Måste vara den absolut godaste tårta som finns. Inte ens en vanlig Prinses kan slå smörgåstårta med skaldjur.

Sedan efter mötet ska jag till stallet, har ett jobb pass mellan 17-20 så de är där ni träffar mig ikväll, i stallet alltså :D Ska låta Ghost stå idag igen för ridhuset är bokat 16-19 och innan dess hinner jag inte rida och jag vill verkligen hem direkt efter jobbet eftersom de är skola imorgon och jag har Oscar hemma som vill komma ut på kvällspromenad. Ja sedan får jag ju inte glömma att jag har 2inlämningar denna vecka och en av dem har jag inte ens börjat på :O

Ne nu kan jag inte ligga här längre nu blir de att ta sig en power walk med vovven <3



Oscar längst fram, Kassie i bakgrunden är mormors hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0