Onsdag kväll

Det blev att jag gick hem till Andreas efter skolan. Vi tog en fika och sedan lyckades vi gosa in oss och nästan somna men vaknade till när mobilen burra, de var Marianne från skolans reseption som fått in mina nycklar, som jag på någotvis glömt i mitt skåp.

Så de blev att gå den långa vägen till skolan och hämta dom, en timmes promenad fram och tillbaka faktist, det var ju även en lätt snöstorm när vi gick så de var ju inte heller direkt skönt att gå, annars brukar jag tycka att de är ett skönt och enkelt sätt att motionera.

När vi kom hem till Andreas  igen åt vi lite lätt mellis för han tränar på onsdagkvällar. Så nu sitter jag här i lägenheten och dricker kaffe, trodde att jag slutat med de efter en veckas uppehåll men icke sa nicke...

Ghost får vila idag orkar rent ut sagt inte rida idag, för mycket promenad i den kalla blåsten och bara tanken på att rida i ridhuset får mig att må illa. Vad har hänt? Jag som tyckte de var jätte bra och skönt att rida där förut. Men de blev nog för mycket. Ghost mår nog inte så dåligt att vila lite heller bara de inte blir FÖR ofta. Har ganska mycket i skolan just nu också så de tar all energi från mig. Sedan är de ju så att de inte är sådär jätte roligt att köra när de är moddigt och dant. Jag vill ha torra vägar och parkeringar!


Blont bombnedslag


Outfit jag älskar min lila kofta <3


Dagens samtalsämne som surrat hela dagen. Kissies tuttar.

Jag tycker hon var väldigt modig som vågade genomgå operationen i så tidig ålder, egentligen tycker jag att man växer upp olika, tuttar växer faktist till man är 20år. Det var ett dumt besult att ta av kirugen att ta detta besult. Men bara Kissie är nöjd och glad över detta borde alla vara de. Mycket vill ha mer som man brukar säga...


Kommentarer
Postat av: mia

sv: Haha ja lätt :D

2010-02-03 @ 20:13:17
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jo, citat från inlägget körde ja typ alltid på förut, får börja me de igen:) Men de me datum va ju faktiskt lite smart, de ska ja tänka på nästa gång ja får rubrik-torka ;D

2010-02-03 @ 23:00:40
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0