Onsdag kväll

Go kväll mina vänner och läsare :D

Åh imorgon går jag sista dagen innan lovet, sedan blir de verkligen tid för att koppla av och bara njuta av en veckas ledighet med Alfy, Ghost och vännerna <3

Just nu har jag planerat in 2dagar på lovet som ska bli extra mysiga men de får ni veta mer om senare <3
På lovet ska jag även lägga in hårdträning för mig och Ghosten tänkte jag, så både hans och mina muskler får jobba på ordentligt...

Ikväll har jag gjort klart min naturkunskapuppsatts så nu är allt som skulle vara inlämnat denna vecka klart. Få se om ajg börjar med min hälsopedagogik, men lägger nog den till veckan efter lovet, den ska ju vara klar till fredag V10 så då har jag några dagar på mig och de var bara en liten fördjupning i hälsa så de kan nog inte ta så lång tid.

Vet dock att vi kommer ha ett filosofiprov på onsdag eller torsdag efter lovet som jag måste börja plugga på under lovet eftersom jag alltid behöver en veckas förberedelser för att vara helt inläst när provet väl är...


Ne ska ta en dusch nu sedan blir de en till natt ensam, sedan blir de goa kvällar med Alfy. Haha syrran tyckte jag givit honom ett snyggt smeknamn, men va fan de är ju bara på skämt :D tihii<3<3<3



Jag och Alfy på midsommar-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0