Onsdag kväll

Är precis hemkommen från frisören och är snyggare än vanligt, kan tyvärr inte lägga in några bilder för sitter hemma hos mamma och den datan är så seg.

Red ut på Ghost idag och han exploderade på vägen hem, kändes verkligen att han inte gått på 6dagar. Så när jag kom hem gjorde jag lite lydnads övningar i skritt på lilla ridbanan för att sätta honom på plats och han blev rikigt fin i formen då. Red ca 30min. Såret är iallafall jätte fint nu så de går verkligen framåt. Ska skritta honom fram till måndag, på måndag kommer jag lägga in ett hårt pass för på tisdag kommer kiropraktorn och ska se om han sitter fast någonstanns, de kan vara så enkelt att han sitter fast i länden igen och att han då får svårare att hålla balansen i transporten och därför reagerade som han gjorde i torsdags.

Kvällens planer är att titta på tv och kolla igenom filosofin lite.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0