Onsdag kväll

Känner mig duktig äntligen har jag lyckats planera och lämna in ett arbete i tid :) Fast den egentligen inte behövde vara inlämnad fören på fredag. Men imorgon så ska jag vara hos Andreas och sedan är de Fredag så min planering fungerade fin fint. Extra roligt var de ju också att göra detta arbete eftersom de var sjukt intresserad "Hästens val av position vid transportering" blev 3sidor lång diskussion. Man är ju liksom insatt i frågan eftersom vi transporterar våra hästar ofta, eller ah iallafall Ghost.

Efter jag blev klar med uppsattsen så kollade jag lite på tv sedan duschade jag en snabbis och tog bort nagellacket. Gör de varje dag eftersom jag tycker de är så fult med avskalat nagellack. Speciellt nu när jag valde en ljusare variant av rosa. Men om lacket är svart är de mkt snyggare ser liksom punkigare ut och punk är snyggt. Aja men det här med att ta bort lack varje kväll resulterar i rätt torra naglar men det löser jag genom att smörja på mandelolja på varje nagel och sedan när den sjunkt in smörja in hela handen med oljan. Naglarna blir då rengjorda från ämnena i removen och även mer tåliga och fräschare. Så De var ett litet skönhetstips från mig!

Imorgon blir de både uteritt och ett pass i ridhuset med Ghost. Ska försöka få allt som allt bli ungefär 90min. För jag skäms lite över att jag ändå inte åkte till stallet idag. Slutar ju 12 så har gott om tid :D

Ne nu ska jag sova, får absolut inte försova mig imorgon, orkar liksom inte stressa en morgon till...


Rätt fräscha naglar? Digga min pyamas fick den av farmor i julklapp<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0