Onsdag förmiddag

Har håltimme så sitter i skolan, egentligen har jag slutat för dagen för de är inget mentorsamtal idag. Men jag ska hem till Alfy efter skolan så jag ska vänta til han slutar, får man lite gratis lunch också så de är nice :D

Ingen ridning idag Ghost ska vila sedan imorgon blir de en skritt tur. Har ju sagt till Jossi att jag ska vara med på träningen på fredag istället eftersom jag inte var med i fredags, men eftersom Ghost och jag ska tävla dressyr på söndag så måste jag i varje fall känna igenom honom lite och kanske rida igenom programet engång. Är nästan så jag inte kommer ihåg de just nu. Men jag ska skriva ut en liten lapp så jag inte pluggar in fel program.



Vad gör ni läsare då?


En bild jag har användt nu när jag skriver om ätstörningar

Kommentarer
Postat av: carro

vilkert vackert namn anders har fått!!!

2010-02-24 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0