Måndag kväll

Blir ett snabb inlägg ikväll, sent jö! Men iof har jag sovmorgon imorgon för börjar efter lunch. Men jag ska duscha ikväll och vill inte hålla hela huset vaket tänkte jag...

Ikväll har jag faktist pluggat i 2timmar, undra när de skedde i världshistorien på en kväll? Jag har den senaste tiden försökt göra klart allt i skolan när jag har håltimmar och sånt med de har ju tyvärr inte gått. Men nu har jag verkligen tagit mig i kragen för jag ska bli klart med allt som ska vara inlämnat V10 innan lovet så jag verkligen kan koppla av och vara ledig.

Hihi på söndag ska jag och Ghost starta vår första storhäst tävling de ska bli spännande, dressyr och allt liksom
<3

Imorgon kommer kiropraktorn, hoppas hon hittar något :D Men idag hände något jätte härligt när jag red Ghost och jag vet inte riktigt vad jag gjorde, han lossnade totalt i högersidan och kunde tom galoppera i form i högervarv, helt otroligt för att vara honom, han brukar spjärna emot allt han kan när vi galopperar i de varvet (om de inte är hoppning såklart) Men den där vilan och skrittandes i snön kanske hjälpte honom med något. Eller så lossnade de kanske i transporten när han var galen, vem vet?


Den här bilden på Enya och Ossian är bara för charmig.
Undra vad syster säger när hon får reda på att jag lät
Ossian låta Enya smaka på glass :D


Kommentarer
Postat av: carro

mina skatter!!!

2010-02-23 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0